דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקשר בין נומרולוגיה ועסקים 

מאת    [ 13/12/2007 ]

מילים במאמר: 348   [ נצפה 4510 פעמים ]

הקשר בין נומרולוגיה ועסקים:

לפי הנומרולוגיה יש מספר פרמטרים שעל אדם לקחת בחשבון לפני פתיחת עסק. ? יש אנשים שבגורלם רשומה הצלחה כלכלית לכן סיכויי גבוה שהם יצליחו לממש את ההצלחה, יש אנשים שדווקא צריכים להיזהר מאוד בעסקים מכיוון שיש סיכוי גבוה לנפילה עסקית ויש אנשים שהגורל מתמקד בדברים אחרים ולאו דווקא בעסקים. 

סוג העסק: לכל אדם רשום בגורלו באיזה תחום עיסוק עליו לעסוק ז"א אם אדם יעסוק במה שרשום בגורלו הוא ימקסם את סיכוייו להצלחה מכיוון שהגורל רוצה שהוא יהיה בתחום שרשום לו. ככל שאדם יעסוק בתחום עיסוק שלא מתאים לו סיכויי ההצלחה שלו יפחתו.

עיתוי- פרמטר חשוב מאוד הוא עיתוי הקמת העסק - בנומרולוגיה יש מחזוריות של 9 שנים ויש שנים שלא מומלץ לפתוח או להרחיב עסק ויש שנים שדווקא כדאי מאוד לפתוח ולהרחיב עסקים. יש זמנים שכדאי להריץ מוצר חדש, יש זמנים שכדאי לשנות מוצר קיים ויש שנים שגם אם העסק צומח כדאי בשנה זו להיזהר, יש זמנים שטוב לעשות השקעות ויש זמנים שכדאי לשמור את ההון לזמנים אחרים. כאשר אדם נימצא בשנה מספר 1 שמדברת על התחלות חדשות מומלץ לו להתחיל עסק חדש או להשיק מוצר חדש. מומלץ בנוסף לבעל העסק להעסיק עובדים שנמצאים בשנה מתאימה להתחלת עבודה חדשה.

 

 שם העסק - שם העסק יוכל להביא מזל לבעל העסק לכן חשוב לבחור שם מתאים לסוג העסק. לדוגמא עסק שעוסק במזון מומלץ שסכןם האותיות בשם העסק יהיה מספר 3.

שותפויות - כאשר יש עסק שיש בו יותר מבעלים אחד אז כדאי לבדוק האם בעלי העסק מתאימים לעסק ומתאימים אחד לשני. מעבר להתאמה בין שני בעלי העסק חשוב לבדוק שלפחות לאחד מבעלי העסק רשומה עזרה גורלית בעסקים ובנוסף שיהיה רשום לאחד מבעלי העסק עיסוק בתחום של העסק.

אישה יכולה לשנות את גורל עיסוק בן זוגה - לפי הנומרולוגיה כאשר אדם מתחתן לעיתים הוא יצטרך לשנות את עיסוקו לפי מה שרשום בגורל האישה. 

מיקום - למיקום העסק יש חשיבות גבוהה, מוצר מקומי, עסקים בחו"ל או בכלל מעבר מגורים לחו"ל. קומת קרקע או קומה עליונה. ניהול - יש אנשים שבמפורש רשום להם עסק או ניהול בכיר לכן סיכויים גבוהים שהם יצליחו. כל הפרמטרים הללו יעזרו מאוד למקסם את סיכויי הצלחת העסק.

שיהיה לכולם בהצלחה 

 

יורם כהן יליד 1971 נומרולוג בעל תואר BA בפסיכולוגיה ותקשורת, הנדסאי אלקטרוניקה ובעל לימודי תעודה במינהל עסקים. בעברו יורם עבד בחברות תקשורת ומדיה (10 שנים בערוץ הספורט) בתפקידים מגוונים כגון: תפקידים טכניים, שיווק ומכירה, ניהול, מדיה (ערוץ הספורט), אימון ומשחק בקבוצות כדורגל. יורם משמש יועץ, מנחה ומדריך לקהל הרחב, הפרטי והעסקי, מעביר קורסים וסדנאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב